Information vedrørende gardinbus

Vores gardinbus er i særklasse, når

det  gælder shop at home. Vi har altid en eksklusiv løsning til netop dig.

Vi har ingen standardprodukter i vores sortiment, og kan derfor ikke oplyse nogle priser inden et besøg.

Vi glæder og til at besøge dig :)

​De bedste hilsner
​Garlux Gardiner

​VELKOMppppMEN TIL GARLUX

Handelsbetingelser

Her kan du læse vores handelsbetingelser (vilkår) for at handle med os.

​Alle aftaler bliver indgået på dansk. Handelsbetingelser (vilkår) kan ændres uden varsel.

Betalingsbetingelser:

Enhver ordre skal senest betales på leverings-/monteringsdagen eller forud. Ved alle ordrer skal der, som minimum altid betales 50% af ordren samlet total beløb inden opstart. Du kan kun betale med dankort, MobilePay 402030, eller kontant (max beløb efter glædende lovgivning). Betalingsform skal altid aftales forud. Ønsker du at foretage en bankoverførelse pga. du evt. ikke selv kan være tilstede eller andet, så skal vi have modtaget/registeret din indbetaling senest 2 bankdag (om morgen) før aftalte leverings-/monteringsdagen. Vi anbefaler at man foretager en straksoverførelse, så er man sikker på at ens indbetaling går igennem til tiden. Har vi ikke modtaget din indbetaling til tiden, så bliver vi desværre nødt til at udskyde leverings-/monteringsdagen, og der kan i den forbindelse evt. blive pålagt en ekstra udgift. Garlux forbeholder sig altid retten til forinden produktion påbegyndes at opkræve hel eller delvis betaling af købesummen. Evt. rabatter kan ikke kombineres, heller ikke med en specielpris. Der ydes ikke nogen former for rabat på arbejdsløn, Velux produkter, motoriseret løsninger, rensning af gardiner samt reparationer. Ved betaling efter faktura dato beregnes der renter samt gebyr iht. gældende lovgivning. Så frem der ikke sker betaling i forbindelse med ordre aftalte, så vil sagen samt skyldige beløb blive videregivet til inkasso, hos vor advokatforbindelse, som herefter vil gå videre med sagen. I den forbindelse, gør vi opmærksom på at der vil påløbe ydeligere omkostninger, vel og mærket på kundens egen regning.

Info, reklamationsret og garanti:

Gardiner:

På alle vores produkter ydes 2 års garanti/reklamationsret i henhold til gældende dansk lovgivning. I særlige tilfælde gives eller ydes en længere garanti end den i loven forskrevne Gives der evt. en anden garanti eller reklamationsret skal dette fremgå på faktura eller skriftligt. Skulle der mod forventning være tilfældet, at dine gardiner går i stykker efter garantiperioden, er du naturligvis mere end velkommen til at kontakte os, så vi kan finde en løsning, som passer dig bedst. Garantien og reklamationsret dækker ikke ved betjeningsfejl, modifikationer, snore der tvinder samt af- og påmontering af kunden eller groft misbrug fra brugerens side. Derudover dækker vi ikke evt. termisk brud på glas.

Vigtig info ang. køb af gardiner og indv. solafskærmning:

Når et gardin herunder alle former for indv. solafskærmning er nedrullet eller lukket helt til/ned, så skal der altid påregnes lysindfald fra toppen, bunden, venstreside og højreside. – Altså hele vejen rundt om gardinet. Dette er gældende, uanset om det er alm. stof eller mørklægningsstof.

Hvis der evt. er monteret sidelister eller lignende, så skal der stadigvæk påregnes lysindfald, uanset stoftype, produkt og modeltype.

Uanset hvilken mørklægningsløsning(er) kunden vælger, så kan vi aldrig lave 100% mørklægning, da der er flere faktor der spiller ind. Det kunne feks. være at der er en produkt tolerance, og nice sædvanligvis ikke er ens i toppen, midten og bunden, både i højde og bredde.

​​

Når du køber alm. gardinstoffer hos os får du en god kvalitet. Det kan dog ikke udelukkes eller vi kan ikke garanterer, at selve gardinet folder vil hænger ensartet, når du trækker for og fra. Dette skyldes bla. at gardinstof er et levende materiale. Dette er gældende uanset, hvordan gardinerne er blevet syet til selve opgaven.

​​Vask eller rensning af gardiner er ikke omfattet af evt. reklamationer. Omforandring af kundens eget produkt er på​ kundens ​eget ansvar og Garlux kan ikke stilles til ansvar ved evt. fejl eller mangler. Forudsætning for at bibeholde evt. reklamation eller garanti er at produktet er monteret af Garlux. I forbindelse med montering af alle typer gardiner og solafskærmning på kundens vinduer, så dækker vi ikke nogen former for termisk brud, termisk sprængning eller anden form for skade på glas. Hverken før, under eller efter montering.

​​

Bemærk at alle vores gardiner bliver som standard leveret uden børnesikkerhed. Det er kundens eget ansvar at sikker sig, at man har valgt den helt rigtige løsning. Vi kan ikke stilles til ansvar for fejl og mangler.

Markiser:

Vi yder som udgangspunkt 5 års garanti på markise stel, dug og motor. Vi dækker ikke stormskader, vandtryk, vandskader, vindskader herunder vindsensor, til- behør, hærværk eller lign. Vi anbefaler altid, at du inden anskaffelsen af en eller flere markiser, evt. taler med dit forsikringsselskab omkring din dækning herom.

Vigtig info ang. køb markise:

​Markisen skal altid bruges forsvarligt og kun under opsyn. Markisen er til dels let vandafvisende og ikke vandtæt. Vi anbefaler altid at markisen køres helt ind (lukket tilstand), hvis den ikke er under fuldt opsyn, også ved automatisk styring som feks. vindsensor. Havedøren, stuedøren etc. skal være helt eller delvis lukket ved brug af markisen, altså ved udrulning og indrulning. Vi justere markisen, herunder hældning i samarbejde med kunden på selve stedet (monteringsdagen), herefter anbefaler vi ikke at kunden foretager justering selv.

Accept, fortrydelsesret og annullering:

Undertegnede er indforstået med, at jeg med min underskrift/accept giver fuld afkald på min fortrydelsesret i.h.t. forbrugeraftalelovens § 18, stk. 4. Med min underskrift, skriftligt accept eller acontobetaling accepteres ordren fuldt ud.

Jeg accepterer samtidig at farve, kvalitet mv. stemmer overens med valgte. En acontobetaling eller fuld betaling er også en accept af ordren. En evt. annullering af en ordre mellem Garlux ApS og kunden (privatperson) skal være accepteret af Garlux ApS og skal ligeledes være indgået skriftligt. En ordre hvor pris mv. er accepteret med kundens underskrift godtages en annullering, som udgangspunkt ikke.

Skulle du mod forventning fortryde dig køb, så kontakt os hurtigst muligt.

Vi vil herefter finde en løsning sammen med dig.

En ordre, hvor produktionen er påbegyndt er en annullering desværre ikke muligt. Ordre Business to Business (B2B), ydes der ikke nogen former for fortrydelsesret eller annullering. Påbegyndte ordre kan ikke annulleres. Alle produkter bliver lavet på bestilling og efter mål. Dvs. at vi ikke tager nogle former for produkter retur eller giver pengene retur.

Persondatapolitik:

​​Som kunde hos giver du samtykke og betror os samtidige dine personoplysninger. Dette er gældende uanset om der bliver foretaget et reel køb eller ej. Vi gør naturligvis vores ypperste for at sikre, os at alle oplysninger om dig bliver behandlet med sikkerhed og fortrolighed, samt beskyttes i overensstemmelse med persondataloven. Dataansvarlig Garlux ApS. Nedenfor giver vi et kort indblik om, hvilke informationer vi indsamler, hvorfor vi indsamler dem, hvad vi bruger dem til, hvordan vi behandler dine personoplysninger og hvilke rettigheder du har.

​Som led i indgåelsen af en aftale om forespurgte løsning, arbejde og kontrakt behandler​ Garlux en række almindelige personoplysninger om dig. Vi behandler dine personoplysninger i forbindelse med besigtigelse hos dig, i form af konsulent besøg, besvarelse, forespørgsler, tilbudsgivning, accept af ordre, montering, bestilling af varer, evt. annullering, reklamation, garanti, fakturering, markedsføring mv.

Vi behandler almindelige oplysninger, som vi har fået oplyst af og om dig.

Oplysninger modtager, som regel telefonisk, sms, e-mail, nettet, via kontaktformular på vores hjemmeside.

Fulde navn, adresse(r), et eller flere telefonnummer, herunder mailadresser, betalingsoplysninger, firma, virksomhedsoplysninger (EAN-nummer/CVR).

​Behandlingen sker dels iht. databeskyttelsesforordningens artikel 6, stk. 1, litra f, fordi behandlingen af oplysninger er nødvendigt for udførelsen af den førnævnte kontrakt samt aftale opgave kan gennemføres for og hos dig. Dine personoplysninger vil blive videregivet til vores samarbejdespartner. Det kunne feks. være elektriker, gulvlægger, producent, ekstern montør, servicetekniker, leverandør konsulent mv. Dette gøres med henblik på at vi kan gennemføre og opgaven kan realiseres. Derudover kan dine personoplysninger blive brugt til annoncering og markedsføring. Under visse omstændigheder kan det blive nødvendigt at videregive dine personoplysninger til feks. advokater, revisorer, inkasso, domstole, politiet, forligspartner, bank og offentlige myndigheder. Under særlige og grove omstændigheder forbeholder vi os retten til en offentliggørelse​ af ​korrespondance samt navn ved feks. urimelige og uberettiget anmeldelse.​ Til brug og opfyldelsen af en aftale med dig kan vi i særlige tilfælde, også blive nødt til at indsamle alm. personoplysninger om dig hos evt. andre, hvis dette er nødvendigt.

​Vi opbevare og gemme dine personoplysninger, så længe det er nødvendigt og påkrævet, min. 10 år. Dette gøres med henblik på. at kunne imødese evt. reklamationer, garantier, opfølgning, efterfølgende ekstra køb, tvister eller andet uforudset.

Du kan evt. læse mere om dine rettigheder i www.datatilsynet.dk.

Du har mulighed for, at indgive klage til Datatilsynet, Borgergade 28, 5, 1300 København K, hvis du mener, at Garlux ikke behandler dine personoplysninger i overensstemmelse med databeskyttelsesreglerne.

Ved finansiering af et køb, er det finansieringsselskabet persondatapolitik, som udelukkende er gældende. Vi modtager en kopi af din aftale.

Vi forbeholder os ret til at foretage ændringer af denne persondatapolitik fra tid til anden.

Priser:

Alle priser er i DKK og ekskl. kørsel, montering, levering, fragt og moms, med mindre dette er noteret og fremgår skriftlige. Ordre eller tilbud til firmaer dvs. Business to Business (B2B), offentlige med Ean nr. er alle priserne altid ekskl. moms. Evt. forgæves kørsel koster 1.200,- (timepris ekskl. moms). Kørsel, montering og levering ved større ordre er kun et prisoverslag (ca.) Alle priser er ligeledes beregnet ud fra at eksisterende gardiner etc. er demonteret af kunden selv. Bemærk venligst at rabat eller tilbud ikke kan kombineres med evt. andre rabatter.​ Motoriserede løsninger, reparationer, vask/rens, el dele og arbejdsløn er undtaget og er derfor ikke omfattet af evt. rabatter.

Prisgaranti:

Garlux sigter mod at leverer vores produkter til markedets priser. Har du fundet et produkt, som er magen til vores, hos en anden forhandler til billigere pris, godtgør vi derfor prisdifferencen, mod forvisning af 100% skriftligt dokumentation. Alle oplysninger skal være 100 % identisk. Denne service er kun gældende inden der er indgået en skriftligt aftale samt opstartsbetaling. Denne service er ikke gælder for, motorløsninger, webshops, evt. udsalg eller ligende, modeltillæg, levering, rabat, samt montering af valgte løsning (arbejdsløn).

​​

Tilbud/ordre:

Vort sortiment og priser ændres løbende, hvorfor et afgivet tilbud skal accepteres inden 14 dage fra tilbudsgivningen, herefter bortfalder tilbuddet. Alle reparationer bliver lavet individuelt og efter tilbud. Vask og rens af gardiner bliver ligeledes lavet efter tilbud. Aftaleparterne forpligter sig til ikke at oplyse uvedkommende om et tilbud/ordre. Evt. rabatter kan ikke kombineres heller ikke med en specielpris. Et tilbud er som udgangspunkt gratis. Hvis ikke så er kunden informeret herom og skal afregnes på stedet.

Forbehold:

Leverings/-monteringsdag er altid forventet/vejledende og ikke en garanti.​ Garlux forbeholder sig altid retten til at udskyde en forventet leverings/-monteringsdag, såfremt en eller flere varer er i restordre, leveringssvigt, fejlsortering, sygdom eller noget helt andet uforudset. Er også gælder ved evt. reklamationer. Hvis leverings/monteringsdag desværre må udskydes. så vil vi give besked hurtigst muligt herom. Det kan dog ikke udelukkes at det er i sidste øjeblik, at vi kan give besked. Der tages ligeledes forbehold for fejl, mangler, prisændringer eller ændringer ved en ordre eller et tilbud. Ved montering af markiser, så tager vi forbehold for de vejrlig forhold og vi påtager os intet ansvar for murværket bæreevne mv. Hertil kan vi umiddelbart ikke altid se, hvordan befæstelsen mulighederne er for markiser og el arbejde. Der kan i nogle tilfælde evt. påløbe en mere udgift på specielle beslag samt montering mv. herom. Dette vil blive pålagt på kundens regning og bliver beregnet efter tidsforbrug. Garlux forbeholder sig retten til og afvise en evt. reklamation, hvis produktet ikker er anvendt korrekt. Omforandring af kundens eget produkt er på​ kundens eget ansvar og Garlux kan ikke stilles til ansvar ved fejl eller mangler. Garlux kan ligeledes ikke stilles til ansvar ift. evt. håndværkerfradrag. Derudover tages der forbehold for Force Majeure.

Handelsbetingelser (vilkår) kan ændres uden varsel.

Rettigheder:

Dette site (hjemmeside) er udarbejdet af Garlux. Og alle rettigheder til billeder, logoer og andet materiale tilhører Garlux. Det er ikke tilladt og kopier billeder og tekst mm. fra hjemmesiden. Med mindre der er indgået en skriftlig aftale med Garlux.

Hjemmesiden:

Hos Garlux bestræber vi os på hele tiden at have vores hjemmeside fuldt opdateret. Da det imidlertid ikke kan udlukkes, at nogle oplysninger på hjemmesiden ændres, vil vi dog forslå, at du altid retter henvendelse direkte til os, så frem du har spørgsmål om vores priser og produkter m.v.
Der tages forbehold for mønster - og farvegengivelse af billederene på hjemmesiden.

Fortrolighed:

Enhver handel og aftale indgået med Garlux, før, under og efter et køb, er naturligvis fortrolig. Vi sætter stor pris på at holde alle aftale internt, for alle partners skyld.

Tvister:

Ved tvister mellem Garlux ApS og kunden, som der umiddelbart ikke kan løses internt, kan dine personoplysninger blive videregivet til behandling hos vor advokatforbindelse AUMENTO v/Advokat Søren Aagaard, beliggende Ny Østergade 3, 1164 København. Hjemmeside: aumento.dk
Dine personoplysninger kan ligeledes blive videregivet til andre. Se afsnit under persondatapolitik.

Om os:

Garlux ApS
Vandstjernevej 52
4600 Køge
Telefon:​40 11 22 99
​E-mail:​garlux@garlux.dk​
​Nordea konto: 2233-6278905681
CVR: 31588197
MobilePay: 40 20 30​​

Åbningstider:
Mandag-torsdag: kl. 8-16.
Fredag: kl. 8-14.
Weekend lukket.
Alle helligdage lukket.

​Bemærk venligst, at vi kun har et kontor.
- Altså ingen fysisk butik, kun gardinbus.

​Afhentning og personligt fremmøde, er desværre ikke muligt.​

Handelsbetingelser(vilkår) kan ændres uden varsel.

Der tages forbehold for​ Force Majeure.​

Kontakt os - bestil gardinbus 

Ring eller udfyld nedestående kontaktformularen, og få et besøg af vores fine gardinbus. Vi kører på hele Sjælland.

Vi glæder os til, at høre fra dig :-)

Jeg accepterer handelsbetingelser/persondatapolitik
Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Kontakt os:

Garlux ApS​

Telefon: 40 11 22 99

E-mail:​ garlux@garlux.dk​​

Åbningstider:

​Mandag-torsdag: kl. 8.00-16.00

Fredag: kl. 8.00-14.00

Weekend lukket.

Alle helligedage lukket.​​

Referencer:

TV2 Danmark

SAS

Mer​cell Danmark

Novo Nordisk

Nordea

Metz

Autohuset Glostrup

Korn FERRY​

3F

Vridsløselille Statsfængsel

(Egon Olsens andet hjem :-)

Eksklusiv partner​

Eksklusiv forhandler​

Betal med Dankort | Vilkår gælder